ארבעה צעירים נהרגו אמש בתאונה קשה ליד רמלה

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ארבעה צעירים נהרגו אמש בתאונה קשה ליד רמלה

מבירור ראשוני עולה כי כלי רכב פרטי התנגש בעוצמה ברכב מסחרי שחנה בצד הדרך, ככל הנראה בשל תקלה • הנהג הלך להזעיק עזרה וכששב הוא ראה את את הרכב שהתנגש ברכבו כשבו ארבעה הרוגים

צילום: מד''א
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ארבעה צעירים בני מיעוטים תשובי העיר רמלה נהרגו אמש בתאונה בכביש 431 מבאר יעקב לרמלה.

מבירור ראשוני עולה כי כלי רכב פרטי התנגש בעוצמה ברכב מסחרי שחנה בצד הדרך, ככל הנראה בשל תקלה. הנהג הלך להזעיק עזרה וכששב הוא ראה את את הרכב שהתנגש ברכבו כשבו ארבעה הרוגים.

יהודה הילדסהיים מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופות ההרוגים. למרבה הצער נקבע מותם של ארבעה מנוסעי אחד מכלי הרכב שמעורב בתאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהם סבלו. צוותי זק"א ומשטרה פעלו עמנו בזירה".

פאראמדיק מד"א מאיר ולדר מספר: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב מעוך לחלוטין כשבתוכו לכודים 4 צעירים בשנות ה- 20, הם היו מחוסרי הכרה עם פגיעות קשות, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי תוך חילוצם מהרכב, אך הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".

משפחת ההרוגים אישרה את פרסום שמותיהם: אדהם אבו חובזי יליד 1992 מרמלה. זכי מצלח יליד 1997 מתל אביב. אחמד מאדי יליד 1995 רמלה ויזן עסאף יליד 1998 מעכו.



1 תגובות

מיין תגובות